Poniżej przedstawiamy pytania, na które możecie szukać odpowiedzi:

 

Jaką techniką wykonane są nadruki? 

Nadruki na odzieży bawełnianej oraz torbach bawełnianych wykonujemy metodą druku bezpośredniego DTG, na odzieży poliestrowej - metodą sublimacji. Kubki i poduszki nadrukowujemy metodą sublimacji.

 

Jak prać i prasować koszulki żeby nie uszkodzić nadruku?

Aby utrzymać wysoką jakość nadruku jak najdłużej, koszulki należy:

 

Jaka jest jakość koszulek?

Wszystkie nasze koszulki są produktami wysokiej jakości, wyprodukowanymi z wysokogatunkowej bawełny, wyselekcjonowanymi spośród wielu modeli dostępnych na rynku. Wszystkie dostępne w naszym sklepie produkty przetestowaliśmy pod kątem wytrzymałości. Produkty przeszły testy kilkunastokrotnego prania - nie kurczą się, nie rozciągają, a kolory pozostają jaskrawe. 

Posiadamy w ofercie koszulki damskie, męskie i dziecięce w wersji podstawowej (Classic) oraz sportowej (Sport).

 

Jaki jest najszybszy sposób dostawy?

Najszybsza opcja dostawy do wysyłka kurierem. Szczegóły opcji dostaw znajdziesz tutaj: Dostawa i płatność.

 

Jaki jest koszt dostawy?

Sposoby dostawy są dostępne tutaj: Dostawa i płatność.
Jeśli zamówienie składa się z więcej niż jednego produktu za dostawę Klient płaci tylko raz.

 

Czy można złożyć zamówienie hurtowe?

Tak. Prosimy w tym celu o kontakt pod adresem kontakt@nadrukoteka.pl.

 

Jak długo trwa przygotowanie koszulki i jak sprawdzić status zamówienia?

95% zamówień realizujemy w ciągu 3 dni roboczych (przeważnie 1- Jeśli jednak chciałbyś dowiedzieć się jaki jest status Twojego zamówienia napisz do nas na kontakt@nadrukoteka.pl.

 

W jakich dniach i godzinach pracuje sklep?

Korzystanie z serwisu i składanie zamówień drogą elektroniczną możliwe jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Zamówienia realizujemy w dniach powszednich w godzinach 9-16, w tych też godzinach pracujemy.

 

Czy dostanę paragon lub fakturę?

Do każdego zamówienia dołączamy paragon fiskalny. Na życzenie klienta wystawiamy również fakturę. Aby otrzymać fakturę należy podczas składania zamówienia zaznaczyć odpowiedni checkbox i wprowadzić dane firmy.

 

Czy możliwe jest anulowanie bądź zmiana zamówienia?

Jeśli chcecie Państwo zmienić lub anulować zamówienie prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy kontakt@nadrukoteka.pl. O ile zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane wszelkie zmiany zostaną uwzględnione.

 

Co wpisać w tytule przelewu?

W tytule przelewu Prosimy wpisać numer zamówienia, który znajduje się w mailu wysyłanym do Państwa automatycznie po złożeniu zamówienia.

 

Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?

Tak. Zakupiony towar można odebrać w Bielsku-Białej w naszej siedzibie, która znajduje się przy ulicy 1 Maja 48. 

 

Czy istnieje możliwość płatności przy odbiorze?

Nie. Towar musi zostać opłacony przed realizacją, przelewem bankowym lub za pomocą systemu PayU. W przypadku wyboru tradycyjnego przelewu bankowego, wszelkie dane niezbędne do wykonania przelewu otrzymasz w wiadomości, która zostanie do Ciebie wysłana tuż po złożeniu zamówienia. Dopiero po zaksięgowaniu płatności przekazujemy zamówienie do realizacji.